Gus today!

Först så var ponnyn till salu kan jag säga, svårfångare ponnysar i hagen kan vara drygt ibland alltså, haha! När jag hade hämtat havrehinken så kom han som ett lamm, så jag borstade av honom och det där, satte på schabraket och gjorden, lädergrimman och tyglarna och jaa. Hoppade upp i hagen, skrittade typ bara 7min där, sen "gav" jag upp, inget funkade, och så..
 
Tog fram longerlinan istället och longerade honom istället i 10min kanske, det tyckte han för en gåns skull var kul, travade på och busade några gånger. Släppte honom efter det och sprang och busade med honom, kanske en kvart, haha han är så söt, lille pojken..!♥
 
Knäppte på tyglarna och skrittade sedan ut samma sväng som igår, han var inte lika busig, dock lite fjantigare och kollade på mer saker, men galopperade glatt på på banvallen.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pelin

Du och Gus är såå söta tsm! <3

2012-06-24 @ 22:58:55
URL: http://mylifeaspelin.blogg.se
Postat av: Pelin

Du och Gus är såå söta tsm! <3

Svar: <3 /Märta
salaryttarnaaa.blogg.se

2012-06-24 @ 22:59:04
URL: http://mylifeaspelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0