Gus idag, också!

Nu uppdaterar jag för mycket känner jag, men förlåt!!
 

När Gus hade landat lite med hagkompisarna och sånt där så fick jag ett sådant sug att rida honom. Så jag tog in honom, borstade av och smörjde in honom för jag såg att han var ganska sönderbiten vid skapet och mellan frambenen, och även under magen. Borstade även av honom och kratsade hovarna. Efter det så satte jag på honom ett schabrak och en täckesgjord för han tappar hår så.. Det kändes lågt att sätta på honom träns så jag hade på honom lädergrimman och på den satte jag på honom tyglar, det kändes mycket bättre en ett riktigt träns kan jag säga! :)
 
Jag hade tänkt rida upp på banvallen och sen in en stig bort en bit på banvallen, lagom kort för att vara första dagen. Först stannade han och kollade på det mesta, men sen kom han igång lite. Jag ramlade av nånstans där också hahahaha. Han kastade sig bakåt och jag hängde inte med, fast jag typ gick av för jag landade på fötter och allt. ;)
 
Annars brallade han lite när vi galopperade på banvallen, och annars också, men jag tror att det mest var för att han uppskattade att komma ut lite, juste, han gnäggade två gånger, sötis!
 
Tre bilder sen innan ridturen!
 
 

Haha inte det minsta tjock heller, nänä..! ;)
 
 
Underbara ponni!
 

Kommentarer
Postat av: Ebba Amoudruz

Du uppdaterar verkligen inte för mycket, det är asbra med sån uppdatering! Tummen upp för det! <3

2012-06-23 @ 21:43:34
URL: http://www.ebbaamoudruz.blogg.se
Postat av: alva

såg du svaret från min blogg? :D

2012-06-23 @ 22:38:34
URL: http://opaline.blogg.se
Postat av: Pelin

Du uppdaterar INTE för mycket du updaterar bra! :D

2012-06-24 @ 10:19:02
URL: http://mylifeaspelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0