Glad tjej! ♥

Ayla stannade inte EN gång idag!! Hoppade upp redan vid stallet och började rida iväg. Hon var possetiv & hade öronen spirakt framåt hela tiden. Fina prinsessan ♥
-
Skrittade en runda på ca 30-40 minuter, så hon fick sträcka på sig. Riktigt skönt för både mig och fina Aylisen. 
När jag kom tillbaks så borstade jag henne, smorde på hennes exemsalva, och sprayade på flugspray. Smörjde alla andra sår på henne också, haha. 
-
Ikväll så har Sofia insläppet. Rätt skönt, japp! Ska tillbringa kvällen åt ingen annan än.. MIG SJÄLV! Det var ett bra tag sen. Hoppas att Ayla inte börjar stanna i helgen när en annan ryttare hoppar upp, nu när det börjar gå så bra. Aja, det blir nog bra det med. På måndag när jag kommer hem blir det samma runda som idag ifall vädret tillåter. Hoppas på det bästa! 
 
Dagens outfit ser ni ju ovan ↑

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0