Gårdagens Ridpass

Hejj, förlåt att jag inte bloggade igår men jag skulle lägga mig.. :p. Men jag red ju ut med Märta och vi hade bestämt att race'a lite på slutet så vi skulle ta det rätt okej i början.
-
Gwen var duktig hela tiden. Inte att hon vill äta oavbrytet.. men annars var det väl bra. När vi skulle skritta en stund hoppade jag av, för jag känner mig dum mot henne.. och så är det mysigare och bara gå bredvid!
-
Men hon var väl duktig, och på race'ningen så hah gjorde hon ettt litet bocksprång hah så himla söt. Och nån skyggning och också men sånt hör till.
-
Oj får inte glömma att jag ramlade av två gånger. Men det var bara när hon drog ner huvet och skulle äta -.- så la jag mig på halsen och skulle krama henne sen när jag skulle upp igen drog hon ner huvet igen så jag gled av på huvet (AJ) sen en gång till på samma sätt :p

Märta hae lite bilder från ridpasset men jag fick inte upp dom -.- så det blir bilder från min nya systemkamera på bara henne.
 
pluttan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0