Gårdagens Ridpass - Bull

Hej, förlåt att jag inte gjorde inlägget igår men jag hade fullt upp med att packa till voltigen.

Men jag skulle ju rida Mirte och vi skulle ha markarbete men då var det än i gruppen som hade Bull så vi bytte häst, så jag red Bull.
-
Han var inte nå sammarbetsvillig alls i skritten och traven. Han gick och kollade ut på väggen hela tiden så man fick lov och ställa innåt hela tiden, långsidor & kortsidor. Men han blev bättre senare. Sen i galoppen var han fin tycker jag men han sprang lite då och då men då är det bara att sakta av och köra om.
-
Och det var ju somsakt markarbete så i hoppade lite kryss på 50cm kanske (?) och sen nån markarbets övning, Men det gick ju åt helvete för att alla sprang in i varandra hela tiden.
-
Jag är ju förkyld så jag tycker att jag inte skulle ha ridit igentligen. Men nästa vecka är det höjdhoppning eftersom det är sista gången, kul!
Jag och Bull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0