Gamla filmer

Hej allihopp tänkte bara visa lite gamla filmer som jag och Märta la upp på våran gamla blogg Ponniigalna. Haha vi var typ skit små då, kolla↓

Märta och Bobby kolla vad liten Märta är, haha det ser ut som hon inte ens kommer nedanför schabraket men fötterna så sött!




jaa.. ingen kommentar tror jag vi kör på denhär. (kolla stallkläderna)




Den här filmen är från Isabels sida men jag älskar videon, både jag och Gwen har utveklats så himla mycket verkligen! ♥


haha omg får inte igång henne typ, och sen har Gwen versta giraff halsen! usch haha♥





Jag bara älskar filmen så himla gulliga och gus busar och märta skratta!! ♥

Den här är typ bäst, märta säger i början "vi ska typ skritta och kanske trava" fortsätt kolla haha!! ♥
Vilken video tyckte vi bäst om ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0