Förlåt för uppdateringen!

Igår så red jag och min grannar ut på hästarna. Yrsa red Gwen isället för Frida.. Första dagen så red vi runt ett par gärden, och det gjorde vi igår också, fast åt andra hållet. Det gick superbra, hästarna var lite lugnare den dagen haha, men fort gick det ändå i dom första galopperna..! ;)
 
När vi kom på banvallen (en travraka där dom brukar köra travhästar) så sa vi att vi racar fram till en vändplats en bit framför. Jag släppte Musse och gasade på honom, och jag har helt seriöst ALDRIG ridit så fort, jag tror inte Musse heller har sprungit så fort. Det ända jag hörde var han ben som trummade och han frustande, jag var verkligen en stoooooor bit bort från dom andra haha! Synd att Frida missade det, den galoppen var en upplevelse..
 
Efter det så ville inte Musse skritta, han taktade och småtravade hem hela tiden hehe.
 
Borstade iallafall av honom, kratsade hovar och släppte ut honom.
 
 
 
 
 
Förlåt, men pappa är inte så duktigt på att fota haha! ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Stinaaa

älskar att galoppera så fort det bara går!!!! speciellt när hästen fortfarande har lite livsglädje!!! hhihihihi. känns alltid som att Acke ska gå omkull osv när vi är i farten!!

Svar: Jaaaa, framförallt när Musse gick som en död häst på slutet på ridskolan, och så nu typ öronen SPIKRAKT fram och bara galoppera huuuur snabbt som helst!!! Jag trodde Musse skulle gå omkull hahahha
salaryttarnaaa.blogg.se

2012-06-23 @ 22:02:39
URL: http://stinalaarssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0