Förkyld och hostig..

Ska man ta sig hem till pappa och vidare till en vecka nere i Karlstad..
-
Gårdagen känns idag! Har fetaste blåmärket på armen efter att Frida typ fick utbrott på mig igår. Haha, sötnöt! ♥
Vi åker imorgon och ingen data medföljer.. Min "riktiga" bloggning får lov att vänta tills jag kommer hem. Saknar redan Zellsii.. Usch, varför fastnade jag för en ridskoleponny?.. Bara tanken på att han inte kommer tillbaka förrän om 5,5 veckor är.. BLÄÄ! hehehe.
-
Men tanken på att jag kommer vara lyckligare än nånsin när han kommer hem igen är.. Yeiiih! Haha, töntkilleen! Saknar honom redan! Igår var sista gången jag såg honom och kommer inte få se honom tills han kommer hem igen. Mitt sista minne med honom..


Pussisar, knubbis!
Ha ett riktigt skönt sommarlov! det ska jag! ♥



Kommentarer
Postat av: Frida

Förlåt för blåmärket och förkylningen .. :p pp p p<3

2012-06-15 @ 12:20:33
URL: http://salaryttarnaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0