Filmkväll!

Ska ha film kväll med syrran nu. Se på film & så.. Har smält choklad och tagit fram bär. Skönt att koppla bort omvärlden ett litet tag. Varken Frida eller Märta verkar speciellt sugna på att rida ut med mig imorgon, så jag rider väl ut själv då.. 
-
Imorgon är det sista dagen jag håller på med hästar sen blir det 3 hästfria dagar och sen så blir det stall igen. Skönt att få koppla av lite också. En jätte duktig tjej som heter Agnes tar hand om henne medans jag är borta. Ska kila nu! Ciao ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Har sagt till dig att jag vill men jag inte kan bestämma själv men,men..

Svar: SLUTA KOMENTERA PÅ VÅRAN EGNA BLOGG, tack!
salaryttarnaaa.blogg.se

2012-06-27 @ 22:44:35
URL: http://salaryttarnaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0