Det roligaste på länge..

För både mig & Ayla. Jag red med Frida, Madde & Märta. Det var riktigt riktigt roligt som jag skrev ovan. 
Började med att Ayla inte ville röra sig ur fläcken och det tog lika lång tid för mig att gå ner för en backe som är ca 10 meter som för dem att rida ända hem till mig vilket tar 25 minuter. Hon håller på att testa mig just nu, & hon ska INTE få vinna över mig, never!
-
 
Aja, iallafall helt plötsligt ser jag Märta och Musse helt random komma ut ifrån skogen, åh.. Dem räddade mig kan jag säga! Hoppade upp och red en sväng bort till en grusväg, där photoshootade vi. Så red vi en runda runt hela fågelsbo hem till "mig" sen. 
-
Väl hos mig igen så tränsade alla av, och dem satte på sina ponnysar grimma och grimskaft och jag fixade av Ayla och släppte henne. Så började vi käka tårta medans deras ponnysar betade. Riktigt mysigt. Sen så red dem hem i regn, haha.. Och jag cyklade -.- 
-
Imorgon ska jag rida med Frida & Märta igen, förhoppningsvis. Bra att rida en runda flera gånger, så dem blir vana. :) Var och tog in Ayla nu på kvällen, kände igenom henne och sådär. Sen ställde jag in henne i boxen, min dryga lilla sommarponnie  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0