Dagens!

Det dagen hade att erbjuda var en lång men rolig ridtur med dom andra bästorna från Salaryttarna.
-
Vart en bra bit idag. Knappt så knutten orkade. När man stått i ett år måste jag ändå få säga att han orkar mer än vad jag trodde han skulle klara av. Imorgon tror jag att det "bara" blir bus eller körning. Ingen ridning alls för moi. Skönt! Kanske fotar Märta & Frida istället. Det blir till att rida lite tidigare imorgon eftersom vi inte kommer att hinna annars. Jag ska handla och gå ut med hunden.. Hehe, men det går! ;)
-
Jag & Märtis kom nyss in från en liten mysstund med hästarna ute i hagen. Ååh, vilka underbara ponnys vi fått hem alltså.. Mys! Fotade både och bredvid hästarna.
-
Hör av mig tils imorgon, Hejdoo! :)
 
Ååh, jag döör, världens sötaste bild ju!
 
Jag vart bara tvungen att gosa lite uppifrån ryggen med sessan..♥
 
 
Det här är den ända bilder jag visar från ridturen, haha jag orkar inte med mig själv i hjälm! ;)
 

Kommentarer
Postat av: Isabel Håkansson

Madde, du har ju inte fått hem nån häst? ;) <3
PUSS! :*

2012-06-28 @ 09:44:42
URL: http://salaryttarnaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0