Dagens ridpass - Mirte

Idag har jag ridit Mirte två gånger idag. Skriver bara kort om dom nu.
-
Första gången red jag barbacka det gick bra hon gick fram bra men lite slö och ville stanna och plia lite grann. Skritten gick hon fram okej. Traven var jätte bra. Galoppen gick väl okej men om hon blev själv i ett hörn t.ex så ville hon sakta av eller springa till dom andra. 
Sammanfattning: Bra men inte 100%.
-
Nästa ridpass vill jag inte prata om usch, det var höjdhoppning men jag hoppade högst 80cm och jag tycker inte ens den ska räknas för jag fick typ bara över henne över hindret. HELA ridpassen fick jag bära runt henne. Hon var seg och osammarbetsvillig all the time. Vill bara glömma ridpasset nu, blää!
Sammanfattning: Somsakt blää!
-
Märta tog lite bilder men min kamra dog när vi skulle ha själva "höjdhoppningen". Och den suger verkligen, sämsta kamran ever!
Framhoppningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0