Ändrade planer..

Gus kommer på lördag iställer för imårgon. Trist, jag hade ju fått upp förhoppningarna och sånt, eller förhoppningar och förhoppningar, men jag hade ju planer om vad jag skulle göra... Aja. Nu får vi lite mer tid att fixa iallafall, så får vi se det. :)

På lördag kommer min kompis, Pelin åka med och rida Musse lite. Ska bli kul, jag kommer nog köra igenom honom, dressyr, han har ju inte blivit "genomkörd" sen han kom till SORF typ.. Det kommer nog även  bli en av kanske två gånger han kommer gå seriöst, sen kommer han bara få vila och ha det skönt :)


Kommentarer
Postat av: Stinaaa

SV: det här är till både isabel och märta!

ÅÅÅH NI ÄR SÅ SNÄLLA!!!! tack eller vad man nu ska säga! :D <3

2012-06-18 @ 21:47:05
URL: http://stinalaarssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0