Akter

Igår när jag cyklade hem från voltigen stog ju ponnysarna ute i hagen och då kom lilla Akter fram och ville bli gosad med så jag känner att jag måste skriva lite om han.
-
SORF måste faktisk ha den snällaste shettisen som står ut med en "liten" spilta där ungarna springer in och plattar och borstar han hela tiden.
-
Och han måste även vara den sötaste shettisen någonsin.
När jag skulle rida nån gång förut och det var typ en timme innan lektionen gick jag igenom stallet och jag gick förbi Akter stog han där lerig och så vände han huvet och kollade på mig med värsta blicken som att jag bara skulle gå in och gosa med han.
Och såklart rycktade jag ju av han och han stog med slutna ögon hela tiden och när jag slutade borsta ur leran med piggborsten puffade han med sin lilla mule att jag skulle borsta mer.
-
Han är verkligen så himla gullig och jag hoppas han för bästa sommaren någonsin hos sin sommarvärd!♥
-
SORF's lilla maskot Akke-Pakke..♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0