Veckans planer:

Torsdag (idag) Rida ut på låång runda med Ayli, sedan grillnatta med Märta på kvällen.
Fredag: Gå promenad med Ayla, mycket borst och gos...
Lördag: Rida det sista passet hemma för i sommar, det FÅR INTE gå fel. Duscha av henne om det är fin väder.
Söndag: Åka till stallet runt 1, mocka ur hennes box och ta in henne ca 1 timme innan jag ska börja rida och bara sitta och mysa med henne. Hon ska få sin lunch i stallet också riktigt mysigt! Sen så rider jag hem henne till SORF. Tar väl kanske sällskap av Märta & Frida sen när vi möts efter kanske halva vägen. 

Kommentarer
Postat av: Pelin

Hej Isabel! :)
Kan jag ringa dig pü Fredagkväll när jag kommer hem (runt 10/11)? :) Müste prata med dig är en viktig sak! :D
Kram<3

2012-07-26 @ 17:37:06
URL: http://mylifeaspelin.blogg.se
Postat av: PELIN

Skicka ett sms till min mobil som svar ;)

2012-07-26 @ 18:10:25
URL: http://Mylifespelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0