Vad som händer för mig denna vecka ut.

Torsdag (Idag): Försöka rida ut själv på Musse, Gus blir det promenad med tror jag! Senare på kvällen drar jag & Isabel in till stan in till Grillnatta.
 
Fredag: Rider antagligen med Frida, och Madde om hon vill? Nån mysig väg..!
 
Lördag: Sista dagen, ridturen, det måste nog bli runt gärnerna, som vi första dagen med sommarhästarna red, supermysig väg, gossa extra mycket med hästarna. Om det är fint väder ska jag även försöka gnugga bort äckliga gräs/lerfläckar på Mussemus.
 
Söndag: På Söndag så ska vi skrittad tillbaks hästarna, buhu.. Om sedan allt går vägen så stannar ju Gus kvar, och Buzzin kommer. Om det blir så, ska jag nog borsta hästarna lite i hagen, sen får Buzzin iallfall kolla runt lite osv. På kvällen kanske första Voltigeträningen drar igång, med Seniorlaget, träna och fixa lite inför Tyskland! :D
Om inte ska jag, Isabel och flera på möte i Zlatans stall, alla som var där på Måndagen när alla saker togs ska på möte..
 
Måndag: Om inte Gus & Buzzin är här ska det bli väärldens slappdag, bara ligga och såsa framför TV:n eller nått, bada om det är fint väder oxå! Om hästarna är här så åker jag väl ut och fixar lite med dom osv. :)
 
Tisdag: Oplanerad dag, beror på om hästisarna är här eller inte.
 
Onsdag:  Oplanerad dag, beror på om hästisarna är här eller inte.
 
Torsdag:  Oplanerad dag, beror på om hästisarna är här eller inte.
 
Min fina...♥
 

Kommentarer
Postat av: Stinis

Jag var inte ens där i måndags och måste på möte?!?!?! Haha jaja har inget bättre för mig ändå:)

Svar: hahahahaha, åååh.. Vi var bara där och red Lili och Zlatan liksom.. -.-
salaryttarnaaa.blogg.se

2012-07-27 @ 14:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0