Ut och gå!

Jag ska gå med båda ponnysarna idag, så dom inte får vila helt utan ut och röra lite på sig ändå sen gårdagens "hårda" pass.
 
Gus ska jag gå ut med, och göra lite grejer med. Jag vill ju så småning om att han ska kunna en massa tricks, så det är lika bra att börja nu! :)
 
Musse ska jag bara gå med, ensam, så han förstår att någon hästkompis inte alltid behöver följa med, men det ska nog funka.
 
Ska gossa med ponnysarna också såklart, en massor, och även ta lite fotografier i hagen, om ni vill?
 

Sen nu fick jag även frågan att rida Zlatan, med Isabel, och visst kan jag göra det, haha! Hoppas det går bättre idag bara! Tyvärr får ni ingen fotograf, men en videoblogg.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0