Trött..

.. Ja! Vaknade upp hos Milla imorse klockan 1, blev SKIT stressad. 

-
Aja, kom iväg till stallet till slut iallafall, borstade Ayla red en snabbis på ca 10-15 minuter runt kvarteret bara, sen så red jag hem. Hon stannade i början, men då var jag på med spöt direkt på rumpan (låter brutal, hehe) tillslut gick hon utan problem. 
-
Borstade & sådär sen släppte jag henne i hagen. Igentligen skulle jag bara vilja skita i ridningen ett tag framöver och lära känna henne först, IFRÅN MARKEN. Men vi har 3 veckor kvar och det är för kort tid och hon måste ju ridas. Men jag tror allt kommer lösa sig tillslut. 
-
Mockade, fixa foder & tog därefter in henne. Hon kommer galopperandes när man ropar på henne, haha.. Sötis! Hon stormtrivs iallafall, den saken är säker. Hon vill ALDRIG lämna stallplanen, står med spetsade öron när man sköter henne, och är allmänt glad och possetiv. Fina Aylisen ♥
Photo by: Milla med mobilkamera, haha.. ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0