Trav

Idag så var jag ju på GRC som sagt gick super. Red bus Lora + lite på Cyrkonia. Min ängel! Börjar få lite känslor för Lora, hon är så häftig & med en liten TUFF ryttare så skulle hon nog kunna komma ut på dressyrbanorna, för hon har ett sånt snyggt steg och SUPER lätt arbetad. 
-
Iallafall åkte hem och vila upp mig eftersom jag har en glasbit as långt in i foten. Och läkarna säger att vi bara ska peta med en nål så den kommer ut, men det gör ju inte det? Så ikväll ska vi göra rent det osvosv. Iallafall vilade somsagt och ser drog jag till nästa stall, med mamma. Mamma mockade, fixade foder & gjorde skitjobbet medans jag bara red och borstade LYX! 
-
Hon var rätt seg i början men efter traven så lossade det. Tog två traver (hur ska man formulera?) sista traven var hon skitpigg! Hon är så bäst! Imorgon ska jag photoshoota ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0