Tjollahopp!

Det är sol idag igen!! Vad är det med Sverige? ;)
-
Idag ska jag och Märta skutta Gus lite i hagen bara för att. Vi ska även löshoppa honom.. Vet inte hur det kommer gå eftersom att hoppa i en hage inte är hans förstahandsval. Men det ska nog gå! 
Förresten är det nästan bara en vecka kvar nu tills hästarna åker.. Om Buzzin kommer då, vilket jag och Märta hoppas på, kommer det kännas  tomt i stallet/hagen. Haha, från fem hästar - POFF, två?
-
Men jag hör av mig lite senare, efter passet, om hur det gick.. Kanske! :)
 
Också bild från förra sommaren! :)
 

Kommentarer
Postat av: Jonna - Tanneryttarna

haha rolig bild :D

2012-07-22 @ 11:37:28
URL: http://tanneryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0