Tillbaka lämnad..

Red ett ASMYSIGT ridpass på Ayla idag hem till Märta och tänkte liksom.. Eftersom det gått så sjukt bra så lämnar jag tillbaks henne idag istället så hon slipper gå en vända hem igen och gå tillbaka imorgon. Så tänkte mest för hennes egen skull + det jag skrev innan så mamma ringde till M och allt gick så otroligt fort. 
-
Iallafall vi avslutade passet med ett galopprace på banvallen, herregud vad det gick undan! Första gången jag och Ayla verkligen har rejsat. Iallafall väl tillbaka i Märtas stall så tog jag av henne allting & svampade av henne sedan fick hon torka i solen medans hon betade sen. 
-
Så när mamma kom så satte jag på henne munkorgen och pappa fick ta sadeln och tränset i bilen medans jag red barbacka med bara munkorgen då och mamma gick brevid eftersom hon aldrig varit där förut.
-
Hon kände igen sig när vi kom till SORF och det var faktiskt inte så jobbigt att lämna ifrån henne som jag trodde. Hon fick stå i en suuperstooor hage med bara Spot och Taizon, lyx ;) 
Sista gången för i sommar jag satt på din rygg.. I ♥ you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0