Svar till frågestunden! #1

Hehe lite efterblivet men, men.. och föresten svarade jag på frågorna i fel ordning :p
 

 
Voltige/Ridning? Ridning
 

Har du du ofta en Outfit när du rider? Nejnejnej bara om det finns fotograf ;)
 

Om Gwen flyttade, vilken skulle du bli skötare på då? Och varför? Jag skulle vänta tills jag träffade den perfecta hästen/ponnyn. Men ingen skulle någonsin kunna överglänsa Gwen♥
 

Skulle du vilja ha en egen häst?  Nej aldrig hahah ;P
 

Favoritmat? Fisk pinnar och kall dill sås!
 
Jag kommer aldrig älsa nån häst så mycket som bensi! ♥
 
 
Är ni kära? I vilka isåfall? Jag är inte kär nu faktiskt.. :p
 
 
Ska det bli kul att börja på Ekeby? Jaa


Gillar ni storhästar mer än shettisar? Nejnejnej
 

Era bästa kompisar? :p Isabel men alla kompisar är lika bra, men isabel är min bästis!
 

Gillar ni sorf/Grällsta bäst? SORF är ju en ridskola, det är inte grällsta. Men jag vet faktiskt inte :/
 

Skulle ni kunna börja på Voltige? (ni som inte redan går) Går redan!
 

Om hästar inte fanns, vilket djur skulle vara eran favorit då? :) Hund!!! :D
Min lilla hund foppa!
 
 
Största hästen ni ridit? Alltså inte bara typ skrittat runt på utan verkligen ridit? Hmm.. Millie tror jag.
 

Högsta ni hoppat? 80cm
 

Vem är sötast av min nuvarande häst & min gamla, Klasika eller Brolle haha?! Båda!
 
Jag och Millie
 
 
Popcorn/chips? POPCORN!!
 

Godis/vara med kompisar? 
Vara med vänner!!
 

Lakrids/choklad? 
Ojj.. det är olika 
 

cola/sprait?  
INTE SPRITE , cola!
 

sallad/tomat? 
Tomat
 

Dante/Bull? 
Bullen
 

Mirte/Taizon? 
Taizon!
 

Bella/Musse? 
Bellis!
 

Sova/vara vaken? 
VARA VAKEN!!!!
 
Kompis♥
 
 
hur högt skulle ni vilja komma om ni vill tävla? Har inte tänkt så långt än :)
 

vad tycker ni om: martingal? snodd? 
Om man behöver det så är det bra att ha det.
 

favoritras? 
Welsh, Fjording, Shettis 
 

favoritfärg på häst? 
Helt vit & helt svart
 

hur länge har ni ridit? 
4 år typ
 

är ni någon gång osäkra/rädda i ridningen, isåfall när/varför? 
Nej tror inte det, jo är rädd ibland att hästen ska göra illa sig men är inte rädd och "mig"
 

den roligaste hästen ni ridit i kat A/B/C/D och stor? 
A: hah har inte ridit ;)
B: Gwensii
C: tror Pakulik på grällsta är C så Pakulik
D: Mirte kanske
Stor: Millie, saknar henne :'(
 
Fjordingar på GRC!
 
 
hoppning/dressyr? Hoppning, jag gillar fart och fläckt!
 

pigg häst som busar/lat häst som aldrig gör dumheter? Pigg häst ;)
 

rida på sorf/träna privat? Träna privat
 

hoppa 5 dagar i veckan/aldrig hoppa? Oj.. gud vad svår 5 dagar då.. eller jag vet inte :/
 

ha en snygg häst som man inte passar med/ha en "ful" häst som man passar och trivs med? Ful häst :P
 
Skänklarna </3
 
 


Resten kommer ut om några timmar! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0