Svar på kommentar!

 
Hej på dig/er! 

-
Om du tittar till vänster så ser du våra presentationer. Men kan bara för din/eran skull skriva lite kort.
 
Märta: Är medryttare på Zlatan, och har under sommaren haft en ridskoleponny som heter Musse. Hon har även en liten shettis som heter Gus.
-
Frida: Hon går på ridskola och har över sommaren haft sin skötponny Gwen.
-
Madde: Har hjälp Märta lite med Gus under sommaren.
-
Isabel (jag) Äger förhoppningsvis snart C-ponnyn Snobben - OM han går igenom besiktningen så flyttar han hem till mig den 12/8. Han var min medryttarponny förut. Och nu över sommaren har jag haft ridskolehästen Ayla. 
 
Kram på dig med! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0