Svar på frågestunden! #2

Högsta du hoppat? 80cm
 

Vad kommer du göra när du är alldeles för lång för Gwen? Jag har bestämt mig att sluta rida Gwen efter sommaren, men jag fortsätter vara skötare på henne tills hon flyttar!♥
 

Det bästa minnet med Gwen? Första gången hon gnäggade åt mig, Maskerad hoppningen hah usch men det var ändå rätt kul, och när jag trodde jag hoppade 30cm men jag hoppade 60cm.., SEN finns det en till, men det är en hemlis!
 
 
Bästa ämnet i skolan? haha inget, men engelska fasst jag suger på engelska
 

Din allra bästa kompis? Alla kompisar är bäst men issa är min Bästis!
 

Ridning/voltige? Rindning
 

Hur lång är du? 1.70
 

det pinsammaste du har gjort? ahhahah jaa det håller jag privat ;)
 

Din fobi? Helt seriöst vet jag inte vad fobi är.. , men det är djurplågeri om det är så.
 

Är du bloggsugen just nu? Ja, faktiskt
 
haha så fula♥
 
 
ute/inne ridning? Ute
 

tävling/clearround? Tävling
 

träning/tävling? tävling
 

blogg/facebook? FB ofc!
 

ponny/häst? Ponnieee!
 

egen häst/foderhäst/skötarhäst? Foder
 

matte/engelska? Engelska
 
 
När jag kom 1a i 60cm♥
 
 
Glass/godis? Glass
 

Häst/ponny? 
Ponnieee
 

Hoppning/dressyr? 
Hopphopp
 

För pigg/För långsam? :> 
För pigg!
 
 
Vad är det ni söker när ni väljer ut eran "favoritponny"? Det ska vara som kärlek i första ögonkastet!
 

Hur tycker ni att den optimala ponnyn ska vara? Duktig och snäll men ändå lite bråkig och busig så man måste kämpa lite!
 
 
Vad är det ni prioriterar högst, att ha en bra kontakt på marken eller en bra kontakt när man sitter på och ska rida? Bra kontakt på marken

 
 
Vilken häst på sorf är din favorit? Gwen såklart♥
 

När går du och lägger dig? 
När det är skola halv10 annars, när jag vill!
 

Vad tyckte du om att Loreen vann? 
Inte bra.. hah Jedward skulle ha vunnit!
 

vad tycker du att du behöver träna på i voltige? 
Skit mycket saker!!
 

Vad tycker du att du ska träna på i ridning? 
Mycketmycket orkar inte skriva allt!
 

Hur ofta brukar du vara på sorf? 
3-4 dagar i veckan
 

Vilken läsk tycker du bäst om? 
Lingon dricka, men det är väl ingen läsk.. JO smultrondricka :D
 

Vad är det bästa att göra med dina kompisar? 
Skratta haha!! 
 

Vilka blogger läser du? 
Inte så många :( typ jockiboi hahaha
 

Hur högt har du hoppat med Bull? 
hmm.. 70 tror jag!
 
Skratta, skratta!
 
Prince/Musse? Musse
Prince/Gwen? Gwen
Prince/Zello? Prince
Musse/Gwen? Gwen
Musse/Zello?
Musse
Gwen/Zello?
Gwen

Erat mål inom ridningen?
Bli bättre

Hur kom det sig att ni skapa den här bloggen?
Vet inte :p
 
Era favorit hästar 1-10? (Inte bara SORF)
1. Gwen
2. Bull
3. Akter
4. Pakulik
5. Taizon
6. Spot
vet inte mer..


Jag och Pakulik
 
 
Varför Gwen? haha för det är bara så!
 

Det sämsta med Gwen? 
Hoppproblem, lite :(
 

Det bästa med Gwen? 
När man lär känna henne är hon mysig och go 
 
Bästabästabästa"
 
 
Högsta höjd som ni har hoppat? 80cm
 

Favorit A/B/C/D ponny? 
A: Akter
B: Gwen
C: Bull
D: Mirte
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Erika Andersson

Söt blogg tjejer! :)

2012-07-22 @ 12:44:50
URL: http://eadressyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0