Svar på frågestunden, #1

Saknar ni Bobby: Han var riktigt härlig att rida, envis men han kan gå långt. Han har det SÅ mycket bättre när han inte står på ridskolan, men självklart saknar jag han lite grann, busponnin!
 
Vem gillar du mest, Musse / Prince? Musse är mer min typ, men jag gillar Prince också. 
3. Vilken är bästa häst-rasen, tycker du? 
Jag tycke mest om Isisar, Shettisar, Welshponny, Connemara!
4. Favoritmat? 
TACOOOS!!!
5. Godis/Chips? :P Beror på vad jag är sugen på hehe, men jag tror godis! 
6. Hundar / Hästar?
Jag tror heeztar!
7. Vilken blogg är roligast att blogga på? Doomberg/Salaryttarnaaa? Salaryttarna, men det kan vara skönt att skriva som man vill osv ibland sååå.. 
8. Skulle du vilja ha en egen häst?
Nej. :)
 
1. Är ni kära? I vilka isåfall? Det är privaaat! ;)
2. Ska det bli kul att börja på Ekeby? Japp, har ju bästa klassen så!
3. Gillar ni storhästar mer än shettisar? Jag gillar KLART shettisar mer en storhästar!
4. Era bästa kompisar? :p Madde!

5. Gillar ni sorf/Grällsta bäst? På Grällsta får ju hästarna vara mer...hästar så jag väljer Grällsta.
6. Skulle ni kunna börja på Voltige? (ni som inte redan går) -
7. Om hästar inte fanns, vilket djur skulle vara eran favorit då? :) Hund!
 
 
Största hästen ni ridit? Alltså inte bara typ skrittat runt på utan verkligen ridit? Oj haha, jag har ingen aning! 
Högsta ni hoppat?
1.05!
Vem är sötast av min nuvarande häst & min gamla, Klasika eller Brolle haha?! Klasika är sötast, men Brolle gillar jag mest, för han är inte galen precis heh! :P
 
Dom frågar med fet text är det jag väljer!
Popcorn/chips?
Godis/vara med kompisar? Beror på.
Lakrids/choklad?
cola/
sprait?
sallad/tomat?
Dante/Bull?
Mirte/
Taizon?
Bella/Musse?
Sova/vara vaken?
 
hur högt skulle ni vilja komma om ni vill tävla? Tillräckligt högt.
vad tycker ni om: martingal? snodd?
Jag ser inget dåligt med det alls, i och för sig så har jag itne så bra koll på sånt dära haha!
favoritras? Kolla över..
favoritfärg på häst?
Fux, svart, alltså kolsvart och skäck! :)
hur länge har ni ridit? Typ hela mitt liv.
är ni någon gång osäkra/rädda i ridningen, isåfall när/varför? Jag brukar inte bli det, men kan bli det när jag precis ramlat av eller rider en ny häst som jag inte vet kan göra osv, även när jag kommer mot lite högre höjder kan jag bli osäker på om hästen vägrar eller så. :)
den roligaste hästen ni ridit i kat A/B/C/D och stor?
 
 
 
några snabba åt alla
hoppning/dressyr
Det beror helt från vilken häst jag sitter på, men hoppning!
pigg häst som busar/lat häst som aldrig gör dumheter
rida på sorf/träna privat
hoppa 5 dagar i veckan/aldrig hoppa
Ojojoj hahah, nu blev det svårt, kan tyvärr inte välja där, självklart kanske inte hoppa 5dagar i veckan, men hoppa vill jag ju! ;)
ha en snygg häst som man inte passar med/ha en "ful" häst som man passar och trivs med
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0