Sommarhästar 2012 - Höjdpunkter

 
Första, bästa minnet som jag alltid kommer minnas med ett leénde på läpparna är självklart när Madde & jag hittade våran lilla "äng" och racade runt där som tokar, på kvällen, ponnysarna var ö v e r l y c k l i g a för att få bestämma fart och allt själva.
 
Över får ni två bilder sen efter passet..
 
 
Fridas och min kvällstur barbacka på ponnysarna var ju också en riktigt mysig upplevelse. Madde gick även med och agerade fotograf. Musse var jättelugn, och vi kunde bara flamsa runt på hästarna utan en reaktion.
 
  
 
 
 
Sedan är ju ett minne också när jag, Madde & Frida för första gången red och mötte Isabel.. Det var lite kaos osv, men en mysig stämning ändå, och när vi åt tårta och allt!
 
   
Random bilder från den dagen..
 
 
Åååh, sen kommer jag ALLTID minnas dagen vi skrittade hem dom..!!! Känslan att gå igenom stallet med Musse, veta att hela sommaren låg framför sig, magiskt..! Bästa känslan jag någonsin känt tror jag.
 
   
Random bilder från den dagen..
 
 
Första hopp-passet. Musse och jag var riktigt på hugget, vädret var perfekt och känslan att susa över hindrerna på en sån duktig ponny som Musse var otrolig!
 
 
   
 
 
Andra hopp-passet. Dock hade jag någon klump i magen, ständigt.. Men det var superkul att se Gus hoppa över hindrerna, det gjorde passet till en höjdpunkt! Sen var det även jättekul när vi löshoppade dom, det uppskattades!
 
  
 
 
När Madde och jag hade picknick också.. Ååh, var såå mysigt, dock förstörde myggorna och flugorna MASSOR, men det var jättemysigt! Vädret var verkligen annars super, hade inte kunnat bli bättre!
 
  
 
 
Fotograferingen i hagen också, med Madde. Det var jättemysigt, inte mycket mygg eller så, vi snackade om massor med grejer och mös jättemycket med hästarna!
 
  
 
Sen när Frida & jag red typ vid halv 8/9 på kvällen runt gärnderna, skitmysigt! Det var en av dom första dagarna, och jag & Musse njöt sönder av livet..
 
   
 
Och sedan ett sista "minne", det var första gången vi red ut. Eller egentligen dom första 4/5gångerna som vi red ut, jag, Björn, Vilde, Frida/Yrsa. Vi red runt gärderna då, hela tiden, och första gången när vi galopperade och hästarna sprängde, var helt okontrollerbara, bockade osv för dom var så sjukt glada!
 
  
 
 

Fast egentligen var hela sommaren en höjdpunkt. Verkligen, det ploppar upp nya "höjdpunkter" i huvudet hela tiden..! Ååh, sommaren 2012 är ett minne jag sent kommer glömma! ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ni skriver väldigt fina inlägg ! ska tipsa om er hos hamreryttarna :D

2012-07-29 @ 18:27:48
Postat av: Amanda

http://hamreryttarna.blogg.se/2012/july/nu-rider-vi-hem.html#comment

2012-07-29 @ 18:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0