Sjuukt kul!

Idag red jag & Madde 2 på Ayla, konstigt nog gick hon bättre när vi båda satt på? 
-

Hon stannade inte NÅN GÅNG och vi red i ca 30 minuter (dock hoppade jag av efter 20 minuter). Hon var pigg och framåt, nyfiken och glad. Hade öron spikrakt framåt hela tiden och lyssnade jättebra. Madde tyckte också hon kändes fräsch! :) 
-
På hem vägen när Madde skrittade av och jag bara gick brevid så la sig Madde ner på Ayla och då gled hon av, haha..! Aja, Alla borde trott vi var konstiga, och lite osmarta var vi väl.. Jag menar vi red ut på en pigg ponny, ett schabrak UTAN täckesjord, Madde hade ingen hjälm och ja. Det säger väl det mesta. Men vi är inte direkt kända för att vara smarta heller. 
-
När vi kom hem så borstade jag av henne medans Madde mockade, masserade henne lite också. Aylisen ♥ 
Sen gick jag med henne lös till boxen igen, hon så bäst! Hon får mig alltid på bättre humör. Aja, ska låta Madde skriva ett inlägg om vår sjukt roliga morgondag, puss! 

Kommentarer
Postat av: Frida Håkansson

HAHAHHAH DÖR AV MADDES CP HAND!!!!

2012-07-07 @ 21:44:31
URL: http://fridahakanssonn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0