Rida Zlatan + Märtis

Ojojoj.. Satt i östersala själv först i en och en halvtimme. Jag kommer om 20-30 minuter sa Märta, haha.. Men det blev liiite längre om man säger så, sötis Pernii! 
-
Iallafall så fick jag värma upp Zlatan i alla gångarterna. Han var trevlig! Var lite nervös för hur han skulle vara men det ända han gjort var att titta på saker inget annat. Han var arbetsvillig och lätt att forma, ställa och böja. Men när det kom till galoppen blev han lite som ett "paket" och ville inte alls. 
-
Fick en högergalopp och fick nöja mig där. Märta hoppade upp därefter och då gick han igång, haha.. Aja! Första gången jag red honom så jag ska väl vara nöjd. Iallafall, riktigt trevlig kväll med Märtis ♥ 
Dem i stallet tog in Ayla ikväll också, tack för det! :) 
 

Kommentarer
Postat av: johanna

haha va gulliga ni är! Orka att zlatan typ "dont give a fuck" haha!
Isabel du hade ju kunnat pyssla med zlatan om du väntade så länge? ;) Haha eller putsat hans saker? Hahaha skämt åsido, såklart! ;)

2012-07-25 @ 23:40:29
URL: http://johannahedqvist.blogg.se
Postat av: Emelie-ponylove.blogg.se

Gud va söt ponny!!!!!!! :D

2012-07-26 @ 09:54:32
URL: http://ponylove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0