Pyssel eftermiddag!

Började med att mocka ur boxen ordentligt sedan halmade jag på nytt och la in foder osvosvosv.. Sen såg jag att klockan var endast 20 över 4 så jag tog ut sadeln, tränset och två schabrak som jag kommer ha imorgon (nått utav dem) och smörje och fixade.
-
Kommer före & efter bilder i ett annat inlägg sen. 
 Iallafall så var jag klar ca 1 timme efter och då tog jag in Ayla. Borstade rent henne, redde ut man + svans kratsade hovar och smorde in sår och hennes exem riktigt noga. Sedan ställde jag in henne i boxen packade frukostpåsen med hö, sopade undan släckte och stängde stallet och cyklade hem. 

Duschade av mig lite snabbt och nu sitter jag här och käkar godis och dricker cola, hihi.. Aja! Har hela kvällen på mig åt att blogga.. Imorgon blir det till att rida med dem bästa på bästa sommarpållarna. Det kan och vill inte gå fel! Dethär ska vi ta vara på ♥
Lagomt ful sisådäääär... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0