Outfit snack..

När jag sett många andra bloggar som är inne på ämnet outfits just nu så kan jag väl passa på jag också. 
   Jag ser absolut inte något fel med att lägga ner tid på hur man ser ut. Det är upp till en själv om man har lust och råd att köpa en massa olika outfits.
-
Jag tycker om att matcha och att se bra ut. Men det är absolut inte så att om jag inte hittar mitt röda schabrak som matchar  min t.ex blåa tröja så kan jag inte lägga upp bilder ifrån dagens ridpass. Men självklart kan det vara kul att ha iallafall en tröja och ett schabrak i ungefär samma färg när man tävlar, rider med andra, när någon fotar eller liknande.
-
Och bara för att jag gillar att matcha så betyder det absolut inte att jag inte lägger ner tid och energi på hästen. Hästen har och kommer alltid att komma i första hand. 
-
Men till er som är "emot" att man matchar. Om ni hade t.ex ett lila schabrak och ni hade en grön och en lila tröja, skulle inte ni då välja den lila tröjan som matchar schabraket då? Bara en fråga. 
 Och nu vill jag inte ha en massa onödiga kommentarer för dem kommer antagligen att raderas. 
Här skulle jag hoppträna och jag hade 2 fotografer (Sandra & Matilda) på plats och då tog jag ett schabrak i ungefär samma färg som min tröja, ojojoj så farligt..? 
Här skulle jag rida ut, och brydde mig inte ett dugg om att jag hade ett rött schabrak, lila tröja och rosa strumpor som stack upp ur stövlarna. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0