Musse!

Idag vid 12 tiden drog jag mig ut mot stallet för attfå dagens första ridpass överstökat..! Så jag plockade in Mussemus, borstade och fixade. Jag kan säga att han verkligen uppskattade att stå i stallet där inga flugor och andra irriterande kryp kunde störa honom. Plutten!
 
Jag red iallafall samma runda som igår, och hade samma gångarter vid typ samma ställen också, hehe om ni bryr er..!  Eftersom det var blåsväder så fanns det lite saker att kolla och blåsa upp sig för, b.l.a sånna saker han går förbi ungefär varje ridpass, haha men sån är han..! ;)
 
Jag är fortfarande superstolt att han gick själv, idag backade han inte heller. Stannade ett par gånger uppe i skogen, men gick fram när jag bad honom, bästa ponni!!
 
Borstade iallafall sedan av honom och kratsade hovarna medans han fick beta lite.
 
 
KOMENTERA och ni får videoblogg, och så skriver jag om Gus imårgon, godnatt!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Isabel Håkansson

KOMMENTAR

2012-07-27 @ 22:49:17
URL: http://salaryttarnaaa.blogg.se
Postat av: Amanda

KOMMENTERAR !!!

2012-07-28 @ 12:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0