Morgondagens planer! :)

Imorgon blir det till att åka med Isabel och Pelin till Grällsta Ridcenter.. :)
-

VI ska rida ut på långritt och hoppa terräng hinder osv. Ska bli skitkul! Eftersom jag aldrig vart där förrut vet jag inget om ponnysarna. Får lita på Isabel fullt ut och hoppas på att jag blir nöjd med hästen jag får. Vi ska ut i skogen till en början och mellanlandar sedan på terrängbanan, hehe. 
-
Funderar på Liztek, Burta, Rusalka, Bus eller Edd. Tror det blir Liztek eller Burta! Nån som ridit dom ponnierna/hästarna? Mamma kommer och hämtar oss vid halv tio och sedan börjar äventyret. ;)
-
Isable kommer troligtvis att rida Max eller Ametyst. Pelin - Näsz eller Mysza. Åh, vad kul det ska bli! Men jag hör av mig, heejs! :)
 

Kommentarer
Postat av: Ebba

Rusalka är väääärldens snällaste & roligaste att rida, jag lovar! ❤

2012-07-07 @ 22:25:52
URL: http://ebbaamoudruz.blogg.se
Postat av: sandra Lindgren

ta mysa!!!!

2012-07-08 @ 18:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0