Min vecka!

Måndag (igår): Hoppade med Isabel & Frida, ganska krävande men Musse blev knappt svettig.
 
Tisdag (idag): Var hos Zlatan, men eftersom det SPÖregnade, åskade och blixtrade så borstade och värmde jag mest honom, smörjde även tränset, Musse och dom får vila.
 
Onsdag: Vet inte om jag ska rida till Isabel så rider vi tillsammans, vi pratade lite om det, skulle vara superkul! :) Gör väl något med Gusen också!
 
Torsdag: Madde kanske kan rida Gus? Iallafall, rider både Musse & Zlatan..
 
Fredag: Rider Mussemus, och Gus (?) iallafall inge Zlatan.
 
Lördag: Rider Musse som vanligt, venne vad jag hittar på, Madde rider kanske Gusen? :)
 
Söndag: Åker troligtvis med laget och firar guldet med lite gott samt kollar protokoll & videosarna sen tävlingarna. Madde kan förhoppningsvis rida Gus, Mussemus rider jaag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0