Mer om Buzzin.

Jag såg att inlägget om Buzzin var lite...vimsigt, haha? Men Buzzin är iallafall en 12:årig travare. Hon har fått 3st föl, jättefina om ni frågar mig! Hon kördes ju som sagt förut, men jag vet inte om hon är för gammal nu eller något..?
 
Buzzin verkar vara jättesnäll, och ska tydligen vara det också! Hon var stencool när vi gick med henne igår, kollade inte på något. Liiiite stissig i hanteringen, men det blir nog bättre och bättre ju tryggare hon känner sig. :)
 
Hon älskar Gus, dom är bästisar haha! Så himla gulliga dom är med varandra, ni ska bara se..!
 
Buzzin har ridits nån enstaka gång förut, så efter ett tag ska förmodligen jag & några till, äldre kolla om hon fortfarande är ridbar osv. Annars vad jag förstått det ska Madde hjälpa till lite med henne, osv, kul! Vi kommer för det mesta gosa, borsta & gå ut med henne, men tiden får som sagt utvisa vad hon andvänds till. Vi kanske lär henne lite tricks, vem vet..?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0