Mål?

Nästan alla skriver "Mina mål med blabla innan 2012 är slut" det gjorde jag också förut. 

-
Jag skrev "Mina mål med Dante innan 2011 är slut" jag skrev en massa, att jag skulle rida honom mycket, lära känna honom bättre osvosv.. Ingenting av det jag skrev blev av. Jag mådde bara pissigt över att jag inte nådde dem. Jag var väl påväg att klara dem, innan han började sticka. Jag blev rädd för min egna favorit ponny.
-
Så jag just nu har inga mål innan 2012's slut, för man vet aldrig vad som händer. Dante kanske flyttar? Matilda kanske inte behöver medryttare längre? Inte för att jag hoppas på nån utav grejerna men man vet aldrig. 
-
Men OM nått utav de skulle hände så står man där med en jävla massa mål som man bara mår dåligt över att man aldrig hann. DET är en såndär grej så kan få en självförtoende att sjunka så lågt.

Absolut inte för att det är fel att ha mål. Enligt vissa är det jätte bra, men jag just nu är "rädd" för att sätta mål. Eller rädd kanske inte är rätt ord men nått i den stilen, sen det med Dante hände. Jag grät och kände mig allmänt dålig över att jag inte klarade något utav mina mål. 
-
Det ända jag vill uppnå med både Snobben & Dante är att ha riktigt kul, hitta knappar och känna att vi jobbar med varandra och inte mot varandra. Dem betyder oerhört mycket för mig,
Finaste sköt & medryttare ponnysarna i världen ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0