Lite om gårdagen + morgonen!

Han inte blogga igår så slänger in ett inlägg om gårdagen också! :)
-
Igår var jag, Issa och Pelin på Grällsta som sagt. Red fyra olika hästar. Sagovia, Lora, Iza och Ronja. Recd först ut på Sagovia, avslutade med att hoppa henne lite på en äng. GUD! Det gick undan kan jag lova er! Superrolig häst att hoppa, tro mig! Under tiden jag och Nathalie hoppade stannade ISabel och Pelin kvar och typ vänta. Iza dampa, slängde av Pelin. Så jag hoppade upp och hoppade av henne lite, inte lika kul. Tjaffsig häst! 
-
Red hem på Lora, bara skritt och trav dock! Men ändå! ;) Sedan hjälpte vi några tjejer som skulle rida shettisarna. Gick bra! Slutade med att jag hoppade upp på Ronja och galopperade av henne lite. Förresten red jag både Sagovia, Iza och Lora med sadel. Det gick men var ingen höjdare direkt.. :)
 

Idag åkte jag och Frida ut till hästarna. Red inte Gus, vet inte varför jag inte kunde det.. Märta ska antagligen rida honom idag eller nått? Som tur var har man en sån fin vän som låter mig rida Gwen. Vi "delade" på henne och det verkade hon inte ha några problem med alls. Tog en varsin galopp på banvallen eftersom det är igångsättning på hästanra nu. KuliKuli! Efter ridpasset gick jag ut i hagen och borstade rent Gus för att han var så himla skititg. Knuttis! ♥
Bikder från dagen, varsågod :
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0