Lite allmänt!

• Jag har fobi för att sitta nära och SPECIELLT att ligga brevid folk. 
• Att jag inte kan ta på saker med blöta fingrar? 
• Att jag har bott i både stockholm och norrland? 
• Min pappas företag ska flytta Veronica Maggio..? (börjar få slut på ideér)
• Jag är en liten nattuggla, sitter uppe hela nätterna om jag får bestämma.

Har förvövrigt en helt hästfri vecka. Skönt! På onsdag besiktas lilla Snobben, och på lördag åker jag till grällsta och går på läger där en vecka och när jag kommer hem så kör Matilda, Malva och deras mamma hem Snobben hem till oss. (om han går igenom såklart). Fullrulle kanelbulle om jag får säga så..
-
Kommer ha rätt fullt upp sen när skolan börjar, med häst och allt. Men jag gillar't. Jag är en sån person att jag inte kan sitta hemma och göra ingenting. Jag behöver nånting att sysselsätta mig med hela tiden, varje dag. 
Saknar Ayla och hoppas hon har det bra, det är hon värd. Prinsessan ♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag är nästan hundra på att han går igenom, finns inget jag vet som går att anmärka på.. Men det går ju inte att lova det så jag håller mina tummar och tår :)

2012-07-30 @ 07:20:39
URL: http://matildabjorkstrom.webblogg.se/
Postat av: Alexandra

Ayla har det toppen, red ut henne idag och gick bakom alla ridlägerbarnen på henne och hon skötte sig super, var lugn å snäll å hade det toppen i spilta å hage:D
Kram:)

2012-07-30 @ 22:18:49
URL: http://memyselfandjusti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0