Lili & Ayla

Imorgon ska jag upp kvart över 7 (!!!) och cykla upp till Ayla. Hon har inte ens gått ut i hagen då, så tar ut henne, borstar myser och fixar sen så rider jag lite snabbt. Beror lite på vädret också.. Om det regnar så får hon stå en dag, det lider hon absolut inte av. Men om jag har tur så kan jag rida! :) Mockar, fixar foder osv så tar dem i stallet in henne på kvällen eftersom jag åker till stockholm. Madde tar Ayli imorgon och så kommer jag hem på lördag & rider henne på kvällen, pysslar och sköter som vanligt. 
-
Efter att jag vart hos Ayla imorgon så sjussar min mamma mig till östersala. Ska rida ut med Märta & Zlatte om Lili är ledig. Red henne förut när jag var bästis med en som Anna Bäckman var faster åt. Så då red jag Lili lite. Saknat henne! 
-
Iallafall, vi ska rida ut en vända! Det blir azzum, måste berätta lite saker för Märta och så också, skönt att ha nån som lyssnar!! Sen kommer mamma och hämtar mig och vi åker vidare till STOCKHOLM. Sover hos mina kusiner imorgon och på fredag/lördag åker vi till grönan.

Jag är förövrigt den lyckligaste tjejen på hela jorden just nu. Vill inte säga nånting, men alltså gash! Jag kommer att somna med ett leénde på läpparna ikväll iallafall och jag kan dö lycklig, allvarligt. 
-
Bjuder på två bilder. En på Ayli och en på Lili :) 

Kommentarer
Postat av: Malva

I know <3

2012-07-19 @ 09:52:55
URL: http://www.superbestisar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0