Läängtar!

Ååh, imårgon åker jag iväg och kolla på islandsSM, så hilma kul!! Nån gång ska jag vara med och tävla där.. Madde sover här ikväll eftersom hon ska med, och så kommer mamma och hämtar oss någonstans vid 8. Tar med mig några kronor eftersom det finns massa stånd som säljer fina blandade hästprylar. Självklart åker kameran med, så ni kommer få en massvis med fina bilder senare! Jag har tyvärr ingen koll på starlistorna, men jag hoppas på att få se Filippa ifrån http://tennisryttarna.blogg.se/! ;)
 
-
Dagen idag då.. Åker och rider Zlatan senare, jag ska försöka få med mig mamma som kan hjälpa mig lite och sådant! Där efter väntar jag in Madde, som kommer runt 4 och så rider vi ut en kvällstur någonstans, mys!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0