Konditionsträning!

Konditions tränade Ayla idag - mycket trav och galopp. Red bara i grimma & grimskaft, kändes schysstast så. Hon fick dvs sträcka ut sig ordentligt och galoppera på i sitt eget tempo eftersom hon trotts allt inte har den bästa konditionen än, så är detdär PERFEKT träning. Hon blev inte ens svettig :) 
-
Red i ca 30 minuter bara för att det mitt i allt började spöregna.. Så det var bara för oss att rida hem och fixa av henne. Hon var supergosig i stallet idag. Älskar när hon är på det humöret, min fina! Iallafall ställde in henne i boxen & gosade med henne lite. 
-
Red med Märta idag också. Fick prova både Musse & Gus. Haha, båda var väl okej. Gus var ju roligast dock, för han var så glad och sprallig. Och charmig som få i hanteringen, Märta har sån tur som får pyssla och ha honom hur länge hon vill. Tack för en bra ridtur Märta, hoppas vi kan göra om det nångång med "hon" haha.. 
Videosar + lite bilder kommer imorgon, håll ut! Nu: bilder på mig & Ayli ;) 

På andra bilden typ galopperar jag av henne, det är därför jag har armarna framme vid hennes öron typ, hahah.. Sen red jag ut med munkorgen också, för att hon är RIKTIGT glupsk *host* men det är inte så brutalt ut som det ser ut! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0