Jaja!

Jag är så snäll så jag berättar om voltigen ändå, thihi... ;)
 
Det är faktist så att mina ledare, seniorlaget ska åka till Tyskland och tävla, voltige såklart. Dom ska låna häst där och allt sådant antar jag är klart? Fast det finns en liten hake.. Dom är endast 7st i laget,  och måste vara 8. Nu förstår ni kanske att jag ska med till Tyskland och tävla, huuuur coolt är inte det med???
 
Så 5dagar i September måste jag försöka ta ledigt från skolan och sånt för att åka och tävla nere i Tyskland, är superglad att dom valde mig, och jätteförväntansfull att tävla utomlands!
 
SM-Guld och tävla nere i Tyskland, känns bra! (Y)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malva

Bra gjort Märta :)
Du är så duktig!!

2012-07-11 @ 22:21:58
URL: http://www.Superbestisar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0