Jag och Madde lever livet på hästryggen

Hejhej, idag så var det typ ROLIGASTE ridturen ever. Mysigaste iallfall. Madde red ju Gus och jag Gwen och vi red en runda ganska lång och sen borstade vi, myste med dom och skrattade så mycket så det gick så lång tid men det känndes som typ 1timme för vi hade så kul.
-
Vi hade sadel fasst med bara grimma och det uppskattades mycket av ponnysinarna! Vi hade det bara allmänt kul och roligt. Jag och Madde har verkligen så kul tillsammans, skrattar althetime och säger så himla random saker. Vi är vårt rätta cp/damp/gay jag när vi är med varann. 
-
Men jag ska iväg och sova hos mormor och morfar som jag ska göra hela veckan nu men ni får lite bilder, oredigerade och allt!
 
naaw spot gömmer sig under Taizon så han inte blir blöt :')
 
 
Kan inte lägga upp fler för jag måste skynda mig hejs!

/frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0