IslandshästSM 2012

Det var ju inte bara en gång jag höll på att börja dreggla över dösnygga hästar som sprang förbi, ja tack, jag kan gärna plocka med mig hem en del hästar! ;) Nej men ååh, det är så hilma kul att vara där, Islandshästar är verkligen det för mig.. Jag har iallafall inte sett två "vanliga" hingstar stå slickade mot varandra utan att ens ta bak ett öra, det gör dom, sköööönt!
 
Jag ska tävla SM för isisar någongång i mitt liv, SKASKASKA!
 
Hej, jag vill ha dig, typ.
 
 
 
Jo men jag kan ta med dig hem med, det får jag plats med!
 
Vem var snyggast av dessa, har ju såklart fler bilder och några filmer, men vääälj? Den första sitter STENsäkert för mig, så äckligt snygg.. Jag dör
 

Kommentarer
Postat av: mickis

skimmeln var ju hur fin som helst!
den på första bilden också iofs.
alla islänningar är fina!

2012-07-16 @ 15:21:18
URL: http://drommanderyttaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0