Inte mycket till blogg de inte!

Idag blir det sådära mycket igen haha! Musse ska ridas, orkar egentligen inte, plus att han kommer vara allderless överpigg för att han inte gick något igår.. Madde ska iallafall rida Gus, puh, tur! Efter det så åker jag och rider Zlatan, tror jag rider som sist typ, eller vi får se, skrittar iallafall av honom ut, vare sig jag vill eller inte, får inte bli rädd att skritta ut på honom..!
 
-
 
Ni kommer inte få film från dagen för om jag ska vara ärlig är jag rädd att få skit över hur jag rider honom osv, ni får överleva med det jag ger er, typ! Om ingen följer med och fotar och allt så kan jag videoblogga när jag skrittar av eller något. :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara Brokmark

Du kommer inte få skit. Alla rider olika på bra sätt , Men inte alla. Men jag vet att du gör det! ♥

2012-07-01 @ 10:12:24
URL: http://ponnyybrudarna.blogg.se
Postat av: johanna

Jag tror inte du kommer få skit, jag kan ju då som ägare till zlatan övertyga dom människorna om att dom inte kan hoppa upp och göra de du gör på den hästen då, oroa dig inte :)
Tänk så istället att du inte ens känner honom ordenligt, men du rider honom ändå bra och kul att kolla tillbaka på sen.

2012-07-01 @ 22:45:07
URL: http://johannahedqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0