Insperation?

Jag behöver insperation! Tycker bloggen har liiite dålig up8, men det kommer att fixa sig ;) Det är så mycket med hästarna & sådär just nu. Dem ska börja sättas igång = mer tid i stallet. Förut var det bara att antingen låta dem stå eller skritta ut en vända på 15-20 minuter om man inte hade lust att rida ut långt. 
-
Aja, är taggad till vad hösten har att ge och att få åka ut och rida Snobben igen, dressyr KM, höja klasser på CR och ja.. 2012 vill och kan inte gå fel, jag rider dem bästa ponnysarna på denna jord så det vill bli PERFEKT.

Förövrigt så blir det en uteritt imorgon för mig och fin fina Ayla! Är super possetiv till allt, för hon är så busig och glad = gör mig toppen glad! Om hon bara visste att hon åker hem om knappa 2 veckor.. 
Jag & Ayla chillar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0