Igår & Idag!

Igår kväll red Madde & jag ut på ponnysarna, till "vårat" ställe med lite picknick! Det var jättemysigt, men jag lovar att jag ALDRIG tänker rida mer i bara linne & shorts, ALDRIG. Det kunde sitta över 5st myggor på benet samtidigt..! Men om vi bortser från det negativa hehe.. Vi racade lite, tjoade lite, skrattade lite, åt fika och hade det allmänt mysigt!
 
Idag ska jag & Madde ut till ponnysarna och så ska Madde få hoppa Gus lite i hagen. Han ska även hoppas utan ryttare lite, bara på kul, kameran åker med så bilder får ni! Sen tror jag om jag hinner att jag går med Musse en sväng, annars får han bara beta och så borstar jag lite på honom. :)
 
Ni får en sneak peak från igår...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0