Hoppträna idag!

Idag vid halv 4 ska jag & Isabel rida till Ösby och hoppträna. Det ska bli jättekul, fast idag ska jag mest gå efter magkänslan och inte höjden. Sist blev det lite, knäppt, för det kändes inte speciellt bra när bommen låg på 85cm, men idag ska det funka bättre! Det var mest hopprädslan som satte mig lite på spel sist, men det går..
 
Eftersom Frida hoppade igår följer hon inte med, så istället tar jag med Gus. Alltså bara som sällskap, så kan han också säkert få hoppa något språng också, det ska han orka! Jennifer & Milla är så snälla så dom följer med och fotar, igen så bilder får ni, och någon av dom kommer också filma lite med Isabel's Iphone. :)
En bild från förra träningen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0