Hoppning på Z i spöregn.

Japp! Började skritta fram lite, tog tyglarna sedan och gick in på en åtta. Ofokuserad i vänstra delen, vet inte vad jag gör för fel?! Men ja, han var somvanligt fin och duktig när han gick och lyssnade på mig. Fick lite tips av ägaren som var med idag och sådant som jag kommer ta med mig. Traven var lika som skritten.
 
I galoppen blev han fin, pigg och lyssnade på mig. Kollade lite på annat, men jag är nöjd ändå. :)
 
När jag började hoppa fram på ett kryss så fjantade han sig lite och vägrade, men hoppade sedan. Fortsatte hoppa lite på ett räcke, han var duktig och så, några avbrott innan men han försökte in busa eller bocka efter. Hoppade lite på en båge, blev fail på den hehe, men det blev bättre ju mer gånger vi hoppade.
 
Avslutade på en oxer, det kändes bra då han brukar bli lite osäker på oxrar. Jag han bara trava av några steg innan vi fick bryta tvärt och gå in för det började tokösa ner regn haha! Zlatan började backa och hade svansen mellan benen för han tyckte det var så obehagligt. Torkade av honom där inne och lite så, haha han är ju för gullig, den ponnyn!
 
 
 
Två halvkassa bilder sen efter, blöta, söta ponni!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0