Hööks nya collektion..

Är HELT kär! Visst var det något/några saker som var lite mindre snygga. Men de snygga tog faktiskt över denhär gången! Ska köpa JH västen SÅ FORT jag kan innan den tar slut, sen ska jag även köpa lite annat smått & gott..
-
Eller okej.. Säger inte att jag SKA köpa allt jag lägger ut nu. Men nu tänker jag lägga ut saker på vad JAG VILL HA. Både gammalt och nytt. Skriver under så ni förstår! 
 
Inte för att jackan var speciellt snygg liksom, men den såg skön/mysig och varm ut. Och den var inte så dyr heller. Har ju ingen vinterrid jacka, och eftersom jag kommer att rida utomhus i vinter (oftast) så måste en vinterrid jacka införskaffas.
Denhär tjocktröjan ser jätte mysig ut! :3 
Så därför får denna en stor hiss ifrån min sida! Inget jag kommer införskaffa TROR jag, absolut inget måste.
Förra året höll jag på att frysa fötterna av mig och jag vet inte hur många gånger jag kom hem ifrån stallet med helt blåa/rödflammiga fötter och tappade känseln i tårna. Nej usch & fy! Dessa kommer jag införskaffa.
Ser grotesk ut på bilden, haha.. Men på ser den så mycket snyggare ut. Finns i min storlek och allt! 
BARA för att dem är snygga.. Fastnat för röda ridbyxor nu, suck & stön. Men NÅNGÅNG ska jag äga ett par röda ridbyxor. Känner mig så elak om jag frågar pappa nu.. För han har köpt så mycket till mig nu, älskade pappi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0