Hiss&Diss..

Tips på en gång.. Tänker hissa och dissa från denna hemsida -- http://horze.se
 
 
 
 
Ni som följt oss på BIS vet verkligen hur länge jag velat ha den här tröjan.. 
 
Älskar verkligen tröjan!..
 
SÅÅ snygga!!
 
Fina, synd bara att dom är så stora runt vaderna.. 
 
Var bara tvungen att hissa den.. Så himla tuff, Madde likar!
 
 
Vet inte riktigt vad som flugit dom människorna som designat dom här.. Nej, jag håller mig till det stilrena! ;)
 
Lite tråkiga, sen så ser man inte det, men fickorna på baksida är i en annan färg, vilket inte faller mig i smaken alls..
 
Lite hiss&Diss sådärså. Jag hör av mig mot morgondagen! Hej så länge! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fler sånna här inlägg !! BRA MADDE !!!:)

2012-07-31 @ 21:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0